2013-05-23

Still Into You

Låten som är stuck in my head hela tiden just nu; Still Into You - Paramore
Dessutom är ju videon härlig! ;)

Har varit på dåligt humör stora delar av dagen och då jag efter skolan skulle till stallet hade jag absolut ingen lust att fara. Att Väinö hade rullat sig i hagen och var mer svart-grå än den gulbruna färg han egentligen borde vara gjorde inte så mycket bättre. För att inte behöva tänka så mycket då jag red så bestämde jag mig för att hoppa. Har inte hoppat på jättelänge så jag hade helt glömt bort hur härligt det är att känna hästen spänna benen, länga på stegen och öka på farten precis innan hindret för att sedan flyga högt över. Okej, så högt kanske det inte var men det var i alla fall precis vad det behövdes för att få mig på bättre humör.

Var ute och free-lensade vilket ord... tidigare ikväll, borde verkligen göra det oftare, så coolt och himla roligt!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar