2012-11-26

Stress, stress och mer stress


Min PRAO vecka var helt fantastisk, såå härligt att bara kunna åka in till stan på morgonen, göra det jag ska göra under dagen och sedan bara kunna glömma allt när man åkte hem igen, inga läxor eller projekt att tänka på under kvällarna. Men, allt roligt har också ett slut och nu är jag inne i stressen igen, har läst samhällslära hela kvällen och jag förstår inget, typ. Som tur är har jag ju både hästarna och dansen vilka gör att jag kopplar bort allt annat för några timmar...
 
Som tur finns det härliga saker som Chocolate Chip Cookies som gör vardagen lite lättare.

2 kommentarer:

  1. Var va du i prao? Var dansar du och vad? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var på Kameraboden. Dansar på tanssitupa två ggr i veckan, MTV och Streetjazz :)

      Radera