2013-04-08

Konfirmation

Så mycket stress, förberedelser och nervositet före och nu är det över. Nu är jag konfirmerad. Kan inte förstå att det verkligen är ett år sedan vi fick info om lägret och snart skulle det börja. Ett år, och så mycket har hänt under tiden!
Jag är i alla fall mycket nöjd med min konfirmation. Allt gick bra i kyrkan, jag gillade min klänning och mina skor. Maten var god och jag fick jättefina presenter! Mest smycken och också pengar. Smycken passar mig väldigt bra eftersom jag gillar små accessoarer och att de var i små mörka lådor med kända logos på gjorde ju inte saken sämre. Även om jag är trött nu och jag nu måste koncentrera mig till hundra procent på skolarbeten eftersom det kanske inte blev så mycket gjort förra veckan så är jag så glad över konfirmationskalaset och alla som var här med mig igår! <3





         



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar