2013-12-13

Lucia

Finns det något som ger en mer julstämning än att i mörkret höra tonerna av luciasången nynnas? Tror inte det. Förutom att lyssna på skolans lucia så har jag faktiskt inte firat lucia destu mer.

Eller, jag bakade ju lussebullar igår. Men de är så fina att ifall jag skulle lägga ut en bild på dem skulle ni bara bli avundsjuka. lyinglyinglyinglying,

Istället för att se på Åbos lucia har jag varit på långpromenad med hunden och sedan middag med familjen på indisk restaurang. Imorgon ordnar vår skola välgörenhetsbasar så det är bara att fixa sig iväg dit. Senare blir det väl kväll med kompisarna. Finfint om ni frågar mej!

Hade med kameran ikväll och passade på att ta några bilder i mörkret på väg från bussen. Kan inte fatta att det faktiskt är precis ett år sedan jag tog de här bilderna i Köpenhamn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar