2013-11-06

Take Me Away

Min vardagsbloggning går så dåligt såhär på hösten. Finns inget fint där ute att fota och vårt hus är inte riktigt lämpat för inomhus fotografering. Särskilt inte då det redan är mörkt utomhus. Därför får kameran vila lite.

Har i alla fall överlevt den här veckan ganska bra, hittills åtminstone. Förutom imorse då jag verkligen var trött som skulle ha velat ha kaffe. Jag gick till coffee house och beställde en kaffe att ta med till skolan bara för att märka att mitt Mastercard-kort hade blivit hemma. Störande med små saker som gör en irriterad!

Nå imorgon blir det i alla fall mat med syrran innan hon åker iväg till Amsterdam i några dagar. Skulle själv också gärna åka bort från Åbo för ett par dagar...

1 kommentar:

  1. fin jordglob :)

    kolla gärna in min blogg om collegelivet i USA:)

    SvaraRadera