2013-10-24

One Direction

Något jag kanske lite har försökt hålla ifrån bloggen är hur stort fan av One Direction jag är. Om du däremot är med mig på riktigt så lär du inte missa det. I alla fall så måste jag nu ändå berätta att jag faktiskt ska få se killarna på riktigt. Den 13.6.2014 på friends arena. Det är otroligt hur mycket jag längtar! Tyckte att det passade bra att berätta det här nu då det bara är 232 dagar kvar.

Dessutom kom mamma hem med One Directions parfym till mig och min syster för några dagar sedan. Brukar alltid vara skeptiskt mot kändisparfymer och hade heller inte tänkt köpa den här men den doftar faktiskt väldigt gott!

Började dessutom kolla på TV-serien Twisted igår. Dumt gjort av mig, nu är jag helt fast. Någon annan som kollar på det?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar