2013-07-17

I'm Still Here. -A

Länge sedan jag har varit igång så mycket som idag. Åkte till jobbet vid sju tiden vilket betydde att jag slutade redan vid 12. Efter det har jag hunnit vara med till tågstationen när pappa och Wilma åkte upp till Karleby. Hälsat på Väinö tillsammans med mamma, det blev en promenad i terrängen och lite trav och galopp på ridplanen. Finaste hästen. Kommer att vara länge innan jag ser honom igen nu...
Har dessutom varit och hämtat storasyster från båten och gått omkring i hennes hemkvarter tillsammans med Siri, mer stressad än vad hon blir då hon är på obekanta platser är nog svårt att bli.

Passade dessutom på att fota lite där ute, som jag ofta gör på kvällarna. nu blir det dags för att se på det nyaste avnittet av Pretty Little Liars och sedan är det väl dags att sova igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar