2013-06-17

En Vanlig Dag

Att jag älskar mitt jobb är något som ingen som läser min blogg kan ha missat. Tänkte därför imorse att det skulle var en bra idé att ta med kameran för att ni skulle få se lite vad mina dagar på jobbet går ut på.
Jag jobbar alltså på ett hundhotell i Pikis (Piikkiö). Mina dagar går till största delen ut på att gå ut med hundarna, städa, och ge mat till dem. Jag trivs där så bra för att hundarna byter ju så ofta så man hinner träffa massor av olika sorters hundar vilket är jätteroligt. Idag passade jag på att ta med mig kameran då jag gick ut med de hundar som kan springa lösa då man är ute med dem. I hundgården var två settrar ute så de råkade också komma med på ett litet hörn. På ca 300 bilder närmare sagt...
Förbered er på en bildbomb!


 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar