2013-05-01

Hello May!

Hejhopp! Hoppas att ni alla har mått bra idag ;) Jag har i alla fall mått väldigt bra. Var i parken med några vänner igår, både sådana man ser varje dag och sådana man ser mera sällan vilket leder till en salig blandning av vänner. Efter det kom Anna till oss. Ibland undrar jag hur hon och jag fortfarande kan ha något att säga till varandra efter att vi har pratat med varandra konstant i typ 16 år. Jag har i alla fall aldrig tråkigt när jag är med henne ;)



Idag började jag dagen vid 11 tiden genom att springa en liten runda med syster. Har efter det gjort klart lite grejjer vars deadline närmar sig med stormsteg, skönt att få undan sådant. Vid fem tiden var det dags för att åka iväg till stallet. Väinö gick som en dröm idag. Jag var så nöjd och så stolt över honom <3. Att vädret var perfekt gjorde ju inte heller något sämre. Kanske våren kommer nu ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar