2013-04-24

Take Us Down and We Keep Trying

Bara 38 dagar kvar nu! Ja, jag sitter och räknar ner, dag för dag. Stressen minskar och man har tid med annat också. Förra veckoslutet var det scoutkurs, himla roligt, saknar redan alla som var där! Nästa veckoslut blir det hjälpisweekend inom församlingen, ett väldigt hastigt beslut men jag ser väldigt mycket fram emot det! Mitt mellan alla program och skolgrejjer har jag ändå hunnit fota lite.

Canon EOS 60D - 75-300mm
Fick för några dagar sedan för mig att jag skulle fota de fåglar som åt upp de sista fröna som de tappade i vintras på våran gräsmatta. Tyvärr är jag inte världens mest diskreta person så då jag kom ut genom dörren flög fåglarna iväg. Så måste jag ju sitta och vänta på att de skulle komma tillbaka, och på grund av mitt lite dåliga tålamod var det inte många fåglar som hann komma tillbaka innan jag gav upp. En bild som jag vågar visa er fick jag i alla fall och jag har lovat mig själv att göra det ännu en gång i vår för att få några fina bilder. Det är väl bara att vara envisare än envisast.

Dessutom tycker jag att ni alla ska ta och klicka HÄR. Bara för att göra eran kväll lite bättre ;)
Vilken låt har du i huvudet hela tiden just nu?

1 kommentar:

  1. En /flera låtar som är på mitt huvud är Austin Mahone's alla 4 låtar! :D Gå och se dem!

    SvaraRadera