2013-03-30

Before and after

Medan alla andra lägger in inlägg om påskägg, påskmat, påskpyssel, påskgodis och allt annat påskigt så har jag hittat några bilder som jag har valt att redigera för att ni ska få se lite hur jag redigerar mina bilder. Alla bilder redigeras i Lightroom 4. Ett så snabbt sätt att få snygga bilder. Det som jag försöker med mina bilder är ofta att få mer värme och djup i dem, spelar ingen roll ifall det handlar om naturbilder eller porträtt, inget blir sämre av lite mer färger eller skuggor. Ifall ni har frågor så tveka inte med att ställa dem :)




Såklart lyckades jag hitta några av de somrigaste bilderna jag har tagit och jag började sakna sommaren ännu lite mer. Som tur är så har snön börjat smälta nu och termometern visar några grader över nollsträcket nu varje dag. Det är alltid något. Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar