2012-11-17

Hemmakväll


                 


...vilken går ut på mat, mys och film. Är ensam hemma med hunden ikväll så jag har bara tagit det lugnt. Hittade igår ett härligt recept på en pastawok med kräftor så det har jag testat ikväll och det var faktiskt så gott som det såg ut, och nu är min kladdkaka i micron. Ja, jag gör kladdkaka i micron. Mycket snabbare och lättare. Så nu ska jag hitta någon film att titta på och sedan ska jag bara ta det lugnt.

Var tidigare idag och fotade min syrra som skulle på årsfest, de bilderna kommer upp här imorgon ;)

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! och pastan ser helt underbart god ut! Kan du lägga upp receptet på den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! och visst, lägger upp det när jag har tid. Kolla in igen någongång under veckoslutet :)

      Radera